Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2024

Τελικά τι γίνεται με το Πλατυγιάλι-Αγρίνιο-Καρπενήσι και τα υπόλοιπα μελετημένα 21 χμ;







Αυτά ειπώθηκαν στα εγκαίνια του Άκτιου Αμβρακία και σε κοινοβουλευτική ερώτηση από Υπουργό-Υφυπουργό Υποδομών και Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας:
Υπουργός Υποδομών Δ. Σταϊκούρας: Ευρισκόμενος στη Δυτική Στερεά Ελλάδα, δεν θα παραλείψω να σημειώσω την έναρξη κατασκευής τμήματος του οδικού άξονα Λαμία – Άμφισσα – Αντίρριο και την προώθηση των διαδικασιών για την κατασκευή τμήματος του οδικού άξονα Λαμία – Καρπενήσι – Αγρίνιο. Και βεβαίως υπό την προϋπόθεση εύρεσης πόρων μελλοντικά για να ολοκληρωθούν αυτά τα έργα.
Υφυπουργός Υποδομών Ν. Ταχιάος σε ερώτηση Χριστίνα Σταρακά: Η κυβέρνηση έχει προχωρήσει στη δημοπράτηση έργου Λαμία-Καρπενήσι...Ήδη το Υπουργείο μας σε τμήμα αυτού του δρόμου εκτελεί έργο, εκτελεί στο τμήμα αν δε κάνω λάθος από το Αγρίνιο μέχρι τον Άγιο βλάση από το κόμβο Ρουπακιάς, αυτό είναι περίπου της τάξεως των 7,5 χιλιομέτρων έχει έναν προϋπολογισμό 140000000 και εκτελείται ένα έργο κατασκευής μίας οδού με διατομή 11 μέτρων, δηλαδή με δύο λωρίδες.. Επίσης σχεδιάζεται και εκπονείται μελέτη για τα υπόλοιπα 21 χμ, είναι αυτή τη στιγμή στο στάδιο της ολοκλήρωσης, θα έχει ολοκληρωθεί έως το 2024 για να μπει σε πρόγραμμα χρηματοδότησης.
Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης: Το επόμενο βήμα πρέπει να είναι η σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό, αλλά και η αναβάθμιση της οδικής σύνδεσης του αυτοκινητόδρομου με το Πλατυγιάλι. Μάλιστα, εάν «δέσουμε» μαζί όλα αυτά τα κομμάτια, από το Πλατυγιάλι μέχρι το Αγρίνιο και το Καρπενήσι, αισθάνομαι ότι η μπορεί η χώρα μας να αποκτήσει έναν νέο, νότιο διαγώνιο άξονα, εξαιρετικά πολύτιμο για την επικοινωνία μεταξύ ανατολικής και δυτικής χώρας, αλλά και την ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου